Nieuwsbrief:

Jan Hofland Motors

Alle motoren van Jan Hofland Motors
17 motoren gevonden
HONDA CB 650 R
HONDA CB 650 R
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2023, 22044 Km
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA  RA 1250 SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA RA 1250 SPECIAL
€ 16.450,- p/mnd klik hier
2021, 22884 Km
BMW F 800 ST
BMW F 800 ST
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2011, 42144 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2016, 50443 Km
DUCATI DIAVEL CROMO
DUCATI DIAVEL CROMO
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2013, 30330 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE R
TRIUMPH STREET TRIPLE R
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2019, 20498 Km
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2022, 20689 Km
BMW R NINE T SCRAMBLER
BMW R NINE T SCRAMBLER
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
€ 15.450,- p/mnd klik hier
2021, 2874 Km
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2016, 59349 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 19.999,- p/mnd klik hier
2019, 24364 Km
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2019, 7428 Km
BMW K 1600 GTL
BMW K 1600 GTL
€ 12.999,- p/mnd klik hier
2015, 50484 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2017, 79864 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2017, 19511 Km
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2021, 13651 Km
TRIUMPH SPRINT ST 955
TRIUMPH SPRINT ST 955
€ 1.999,- p/mnd klik hier
1999, 64598 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion