Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R7 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - yzf-r7
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De Yamaha-modellen uit de R-serie brengen al meer dan 20 jaar duizenden motorrijders in vervoering. Nu wordt het assortiment uitgebreid met een stijlvol model om een nieuwe generatie rijders de R-World te laten ontdekken. Snel, wendbaar en fraai; de R7 biedt sportprestaties met een grote dosis plezier.

Jouw toegangsbewijs tot de R-World
De levendige 689 cc CP2-motor met A&S-koppeling levert een koppelrijke acceleratie voor een sensationele rijervaring op het circuit en op de weg. Het superslanke en aerodynamische kuipwerk heeft een agressief 'twin-eye'-uiterlijk met een krachtige centrale LED-koplamp. De strakke achterkant en brandstoftank met diepe uitsparingen dragen het pure DNA van de R-serie in zich mee. De hoogwaardige remmen en ophanging van de R7 zorgen voor optimale controle in bochten en bij het remmen.

Het frontale oppervlak van de R7 is het kleinste van de modellen uit de R-serie en levert het hoogste niveau van aerodynamische efficiëntie op, terwijl het clip-on-stuur, de verstelset voor pedalen en een zadel met bump stop zorgen voor een aanpasbare en sportieve rijpositie. Deze buitengewone Supersport van de volgende generatie maakt de R-World een realiteit voor motorrijders zoals jij die op zoek zijn naar spanning, of je nu op het circuit of op de weg rijdt.

- 689 cc CP2-motor met een hoog koppel
- Atletisch ontwerp met R-serie DNA
- Aerodynamisch kuipwerk en 'twin-eye'-uiterlijk
- A&S-koppeling voor meer controle
- Licht frame voor een optimale stijfheidsbalans
- Instelbare link-type achterschokdemper
- Volledig instelbare 41 mm upside-down voorvork
- Sportieve, voorovergebogen rijhouding voor optimale wendbaarheid
- Radiaal geplaatste voorremklauwen
- Lichtgewicht tienspaaksvelgen
- Optioneel Quick Shift Systeem voor naadloos opschakelen
- Kleuren van de volgende generatie
- Pure R-serie stijl

De R-serie van Yamaha blijft in ontwikkeling. Terwijl de topmodellen R1M, R1 en de R6 RACE die het Wereldkampioenschap Supersport won, blijven domineren in het topsegment van de categorie, is de R7 specifiek bedoeld voor motorrijders die op zoek zijn naar puur Supersport-design met spectaculaire prestaties voor een betaalbare prijs.

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion