Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R6 - 2024

Garantie: Nee
1346 Km
Zwart
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Bij deze verkoop ik mijn Yamaha R6 (rj27) RACE BASE, de reden van verkoop is omdat ik een nieuwe Honda besteld heb. Ik heb hem eind mei 2024 nieuw aangeschaft en zelf opgebouwd en heb er inmiddels 8 circuitdagen mee gereden (1x Assen, 2x Mettet, 2x Zandvoort en 3 dagen Portimao).

De motor is voorzien van:
  • GYTR stalen remleidingen 
  • GYTR ABS emulator (ABS pomp is gedemonteerd)
  • Brembo Z04 voorremblokken 
  • TKRC koeling modificatie
  • Motocarbons kuipwerk
  • Translogic quickshifter / blipper (met opwarmfunctie)
  • Gilles stuuruitslag nokken
  • Eazi Grip 5 delige tankpad set
  • GB Racing blokdeksels
  • GB Racing chain guard
  • GB Racing bobbins
  • Puig voetsteps (voor extra grip)
  • Puig getint scherm (iets hoger en boller dan standaard)
  • Haakse ventielen
  • Gilles remhevel beschermer
  • Yamaha valdoppen op het frame
  • Zelfgemaakte valdoppen op de voor- en achteras
  • Vering afgested bij HK Suspension op 85KG
  • Gebruikte Metzeler TD banden

De prijs is inclusief BTW en de AIM Solo 2 en houder zijn niet inbegrepen. 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
PremiumMobility
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion