Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R3 - 2019

Garantie: Ja
35471 Km
ZWART
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
yamaha - yzf-r3
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
SUPER LEUKE YAMAHA YZF R3 ABS  35 KW

- 35 KW
- Wheelstriping
- Korte kentekenplaathouder
- Akrapovic demper Optioneel !!
- Super nette motor
- A2 motor

  • Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling!

    NIEUWE OPENINGS TIJDEN !!!!

    2de Kerstdag geopend van 11.00 tot 16.00 uur
    Oudjaarsdag van 11.00 to 15.00 uur

    Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
    Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur 
    Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur

    Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
    06-25457013 

    Select Motors Apeldoorn 
    Loudonstraat 75
    7332 BA Apeldoorn 
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Select Motors Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion