Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Dit is de lichtste, slankste, felste en snelste 450 cc crossmotor ooit gebouwd door Yamaha. Zijn winstpotentieel in MXGP en SX laat zien hoe goed deze crossmotor is. Voor elk niveau heeft de YZ450F heeft het motorblok, het chassis en de elektronica klaarstaan om je beste prestaties naar boven te halen.
Ook beschikbaar als 70Th Anniversary Edition voor €10.799,-- Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!
-Suzuki Full Range dealer
-KTM Full Range dealer
-Husqvarna Full Range dealer
-GASGAS Full Range dealer
-Yamaha Off-Road dealer
Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen, achterover hellende ééncilinder |
Boring x slag | 97 mm x 97 mm |
Cilinder inhoud | 450 cc |
Comp. verhouding | 12.8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | Dual side grinded clutch plate |
Versnellingsbak | 5 versnellingen, Constant Mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 62 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | wiegframe |
Vering voor | Upside-down voorvork, veerweg 310 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link-type veersysteem), veerweg 317 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 270 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 80/100-21 51M |
Achterband | 110/90-19 62M |
Wielbasis | 1485 mm |
Lengte | 2185 mm |
Breedte | 825 mm |
Hoogte | 1285 mm |
Zithoogte | 965 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI |
Nieuwe en gebruikte motoren voor zeer scherpe prijzen. Als Suzuki Exclusief dealer heeft Ovaa Motors altijd de nieuwste Suzuki modellen in de showroom staan.
Voor meer informatie over de nieuwste Suzuki modellen kunt u hier klikken.
Ook worden er aantrekkelijke kortingen gegeven op enkele demomotoren!
 | Vlissingen, Zeeland |
 | 0118-461485 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken