Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
luchtgekoelde viertakt 70° v-twin
Boring x slag
81|63
Cilinder inhoud
649
Comp. verhouding
9,0 : 1
Kleppen
2 kleppen per cilinder
Brandstof toevoer
carburatie
Ontsteking
TCI
Vermogen
40|29,4|6.500
Max. koppel
50,1|3.000
Koppeling
natte meerplatenkoppeling
Versnellingsbak
5 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
Topsnelheid
nb
ABS
nee
Frame
stalen wiegframe
Vering voor
niet instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 140 mm
Vering achter
qua veervoorspanning instelbare monoshock, veerweg 86 mm
Remmen voor
298 mm schijf, tweezuigerremklauw
Remmen achter
trommelrem 200 mm
Voorband
130/90-16
Achterband
170/80-15
Wielbasis
1.610
Lengte
2.340
Breedte
880
Hoogte
1.070
Zithoogte
695
Drooggewicht
229
Leverbare kleuren
Beschrijving
Kenmerkend voor deze XVS 650 A DragStar Clasic zijn oa het royale dubbel zadel, de onderhoudsarme cardantransmissie en de klassieke, op de tank, geplaatste snelheidsmeter. Leverbare kleuren midnight black en sunset silver.
Wist u dat: In de motortaal "Dragrace" betekent: Wedstrijd waarbij twee coureurs erom strijden wie als eerste de kwartmijl (402,3 meter) heeft afgelegd. Bij dragracen wordt met een afvalsysteem gewerkt. Wie een run verliest, ligt eruit. Bij dragracen worden twee klassen onderscheiden: de Top-Fuel en de Pro-Stock. In de Pro-Stock-klasse wordt gereden met motorfietsen die nog enige gelijkenis met een standaardmotorfiets vertonen. Hier worden geen speciale brandstoffen en injectie toegepast. Bij de TBP-Fuel-klasse ligt dat anders. Hierbij zijn frames, motorblokken en toegepaste randtechniek volledig naar inzicht van de constructeur samengesteld en is soms het enige dat nog aan het concept van een motorfiets doet denken de aanwezigheid van twee wielen.