Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC - 1999

Garantie: Ja
34477 Km
Blauw Metallic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
yamaha - xvs-650-a-dragstar-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Let op :
Deze motor mag gereden worden met een A2 rijbewijs
  • Als Benelli dealer hebben wij alle modellen in de showroom, u kunt op elk model proefrijden !!!!!!!

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion