Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 920 - 1986

Garantie: Nee
0 Km
YAMAHA YELLOW
yamaha - xv-920
yamaha - xv-920
yamaha - xv-920
yamaha - xv-920
yamaha - xv-920
yamaha - xv-920
yamaha - xv-920
yamaha - xv-920
yamaha - xv-920
yamaha - xv-920
yamaha - xv-920
yamaha - xv-920
yamaha - xv-920
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Prachtige YAMAHA DIRT TRACK KENNY ROBERTS replica op basis van een YAMAHA TR1 1000.

DUCATI Voorvork met ÖHLINS gold en brembo remmen.
DUCATI mono achterbrug en wielen
Led verlichting en knipperlichten
Speciaal spuitwerk
Speciale RVS uitlaatdemper
Nieuwe banden
Nieuwe accu, teveel om op te noemen.

Na opbouw en revisie maar een paar honderd km gereden. Echt een one-off eyecatcher, geen tweede hiervan op de hele wereld, geen afleveringskosten of fratsen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Knoppert Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion