Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
LEGEND RED
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: Yamaha garantie 3+2

Profiteer bij Termaat Motoren t/m eind 2024 van deze geweldige eindejaarsdeal! Ontvang bij aankoop van een nieuwe XSR 900 legend red uit onze voorraad € 1250,- shopping tegoed!



Het tegoed is te besteden bij Termaat Motoren op één of meerdere kledingartikelen of accessoires naar keuze. Het tegoed wordt verrekend met de advies verkoopprijs en is niet om te zetten in contanten.

Legend Reborn

Dit is het soort motor ets waar je in bijna elke situatie van
kunt genieten. Zijn simpele ergonomie is speciaal
ontworpen voor een open en aanpasbare rijpositie
waarmee elke rit nog aangenamer wordt. De XSR900 is op
alles voorbereid, van smalle bochtige weggetjes tot snelle
open bochten of ontspannen cruisen door de stad.
De XSR900 is gebouwd om je zintuigen te prikkelen, zodat je
bij elke rit iets speciaals kunt verwachten. Het tijdloos
gestileerde kuipwerk en de eersteklas afwerking geven je
een echte feelgood factor. Het krachtige gebrul van de
inlaat en de symfonische uitlaatgeluiden van het 890 cc CP3-
motorblok met hoog koppel zorgen ervoor dat de
adrenaline gaat stromen en je hart sneller gaat kloppen.

Incl. afleveringskosten, 3+2 jaar Yamaha fabrieksgarantie en Road Assist pechhulp.

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion