|
Motor | 1-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, enkel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 52.0|58.6 |
Cilinder inhoud | 124.7 |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | 4-kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofsysteem |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 15.0|11.0|10.000 |
Max. koppel | 11.5|8,000 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, Ø37 mm, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem), veerweg 110 mm |
Remmen voor | Hydraulisch remsysteem met één remschijf, Ø 267 mm |
Remmen achter | Hydraulisch remsysteem met één remschijf, Ø 220 mm |
Voorband | 110/70-17 |
Achterband | 140/70-17 |
Wielbasis | 1.330 |
Lengte | 1.960 |
Breedte | 800 |
Hoogte | 1.065 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Historic Black |
Beschrijving | Als je de XSR125 Legacy wat beter bekijkt, zul je zien dat hij is gebouwd om in elke situatie op te vallen. Spaakwielen met goudkleurige velgen, evenals de ronde koplampbehuizing en ronde LCD-display geven deze neo-retro een pure look en feel die nooit uit de mode raakt. En je zult de prachtig vormgegeven details gaan waarderen, waaronder de aluminium beugels, de speciale ingehouden kleuren en de stijlvolle graphics.
En zodra je de vloeistofgekoelde 125 cc-motor start, weet je dat deze pittige lichtgewicht de prestaties biedt die jij nodig hebt. Met een vermogen van 11 kW - de bovengrens voor rijders met een A1-rijbewijs - geeft de XSR125 Legacy een krachtige acceleratie door de versnellingen heen. Het Deltabox-chassis en de upside-down voorvork zorgen voor een lichtgewicht sportief rijgedrag, terwijl de rechtopstaande rijpositie elke keer weer voor een comfortabele rit zorgt. |