Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 125 LEGACY - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
HISTORIC BLACK
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Het lichtgewicht 'Faster Sons'-model dat tijdloos design en authentieke stijl samenbrengt met moderne, sportieve prestaties.

De XSR125 Legacy, geïnspireerd door het rijke verleden en gebouwd voor de toekomst, biedt alles wat je zoekt: de nieuwste motor- en chassistechnologie verpakt in een klassiek jasje. Of je nu een beginner bent, een ervaren rijder of weer terug op het zadel springt, deze motorfiets is gemaakt om indruk te maken en te presteren.

Wordt geleverd met 5 jaar garantie en pechhulp.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion