Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJR 1300 - 2001

Garantie: Nee
58322 Km
Blauw
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een keurige DIKKE motorfiets de XJR1300

* Bj. 2001 , een nederlands geleverde motorfiets
* 58.322 km
* 1300cc viercilinder loopt echt prachtig mooi , "maar" 106pk , dus een motorfiets met veel koppel
* Ooit eens geheel aangepakt op de juiste manier met oog voor detail
* Upside down voorvork
* Nagenoeg alle niet lakdelen hoog gepolijst , zie foto's voor de details
* Stahflex remleidingen
* aftermarket einddempers , DB killers aanwezig
* Buddyseat al eens keurig proffesioneel overtrokken
* Mooie kleurstelling  donker blauw
* alle slijtdelen:  banden , remmen , kettingset , vloeistoffen geheel bij , dus startklaat
* Prijs 2999€ veel motorfiets voor een betaalbare prijs
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion