Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Yamaha XJ6 – 2009 – Parelmoer wit – Slechts 13.150 km! A2
Te koop aangeboden: een prachtige Yamaha XJ6 uit 2009, uitgevoerd in een unieke parelmoer witte kleur. Deze motor is in topconditie en heeft slechts 13.150 km gereden.
Kenteken: 10-MZ-BR
Kenmerken:
-
Bouwjaar: 2009
-
Kilometerstand: 13.150 km
-
Aantal eigenaren: 2
-
Onderhoud: Dealeronderhouden – volledig gedocumenteerd, inclusief alle boekjes
-
Sleutels: 3 stuks aanwezig, inclusief de rode sleutel
Technisch en optisch:
-
Technisch in uitmuntende staat
-
Optisch zeer netjes – slechts enkele lichte gebruikssporen passend bij het bouwjaar
-
R&G blokbeschermers gemonteerd
-
Highsider lage spiegels
-
Korte kentekenplaathouder
-
Alle originele onderdelen worden meegeleverd
Deze Yamaha XJ6 is volledig ready to go – een geweldige motor
- Wij zijn op afspraak geopend en helpen je graag bij het vinden van de perfecte motor. Bij ons vind je jonge en betrouwbare motoren, zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd.
Wij hebben een hart voor motoren en delen graag onze passie met jou!
- Al onze motoren boven de 4500 euro hebben standaard 3 maanden garantie
- Betrouwbaarheid en kwaliteit staan bij ons voorop
- Tevreden klanten zijn onze prioriteit
- Jonge en nette occasions
- Direkt 5 dagen gratis all risk verzekering
- Financiering is mogelijk
- Inruil mogelijk
- RDW erkend
- Bezichtiging & Contact
Een bezichtiging is altijd mogelijk, ook 's avonds en in het weekend. We werken uitsluitend op afspraak, dus neem contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
E-mail: info@nobelmotoren.nl
Instagram: nobelmotoren
Whatsapp: +31621353133
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4 cilinder |
Boring x slag | 65,5 mm x 65,5 mm |
Cilinder inhoud | 600 cc |
Comp. verhouding | 12,2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen DOHC |
Brandstof toevoer | Injectiesysteem |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 78 pk / 57 kW bij 10.000 tpm |
Max. koppel | 59,7 Nm bij 8500 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudig platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.3 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Staal, diamant vormig |
Vering voor | Telescopische vork |
Vering achter | Swingarm (monocross) |
Remmen voor | Dubbele schijf, Ø 298 mm |
Remmen achter | Enkele schijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60 ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1.440 mm |
Lengte | 2.120 mm |
Breedte | 770 mm |
Hoogte | 1.085 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 210 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De uitgeklede versie van de nieuwe XJ6 Diversion, de XJ6 ABS, heeft het pure Yamaha-DNA in alle vezels zitten. Met zijn serieuze straatimago en vlotte, open styling trekt de XJ6 ABS bij elk verkeerslicht de aandacht. |
 | Hengelo, Overijssel |
 | 085-3332661 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken