Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 TECH MAX - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
CERAMIC GRAY
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De XMAX 300 Tech MAX+ is Yamaha’s ultieme 300 cc Sport Scooter, ontwikkeld met puur MAX DNA. Dankzij exclusieve verwarmde handgrepen, een verwarmd zadel en een elektronisch verstelbaar windscherm met 95 mm traploze aanpassing, biedt deze scooter optimaal comfort in alle seizoenen. Het vernieuwde ontwerp, inclusief een gerestyled dashboard en verbeterde aerodynamica door de voorspoiler en vernieuwde knipperlichtbehuizing, vermindert windinvloeden en maakt elke rit soepeler en comfortabeler. Met het EURO5+-motorblok geniet je van dynamische prestaties en een efficiënte rijervaring.



Het volledig vernieuwde dashboard combineert een 4,2 inch TFT-kleurenscherm met een 2,8 inch LCD-scherm voor optimale informatie. Smartphoneconnectiviteit geeft toegang tot gratis Garmin-navigatie*, oproepen, berichten, muziek en meer. Met tractiecontrole, ABS en het nieuwe Emergency Stop Signal (ESS) is de XMAX 300 Tech MAX+ volledig uitgerust voor veilig en stijlvol rijden, altijd en overal. (*Beschikbaarheid van navigatie en functies kan per land variëren.)

Te Koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn.
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion