Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRICITY 300 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
PETROL BLUE
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Yamaha tilt Urban Mobility naar een hoger niveau met de Tricity 300. De zuinige 300cc Blue Core motor geeft je voldoende vermogen om langere afstanden op de snelweg te rijden. En door het sterke koppel en de soepele acceleratie is dit de slimste en snelste manier om je in en rond de stad te verplaatsen.

Alles aan dit premium Urban Mobility-voertuig is ontworpen om woon-werkverkeer eenvoudig, gemakkelijk en leuk te maken. De dubbele wendbare voorwielen bieden extra grip voor soepel bochtenwerk – en de lichtgewicht besturing en geringe afmetingen maken het gemakkelijk om door drukke straten te navigeren.

Elke keer dat je stopt, zal je dankbaar zijn voor het Standing Assist-systeem – en als de lichten op groen springen, brengt de responsieve BLUE CORE motor van 300 cc je in recordtijd naar je bestemming. Met een prachtig vormgegeven carrosserie en een toonaangevende specificatie is de Tricity 300 de beste keuze voor in de stad.

Leverbaar in: Petrol Blue, Power Grey, Zen Green

Te koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion