Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT+ Y-AMT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
COBALT BLUE
Vermogen:
88 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De TRACER 9 GT+ biedt de perfecte combinatie van sport en toeren en is de ideale reisgenoot. Yamaha's ultieme sporttourer introduceert nieuwe technologie om je rijervaring te verbeteren en stelt nieuwe normen voor de middengewichtklasse. Uitgerust met een gloednieuwe adaptieve koplamp en Yamaha's Y-AMT transmissie is de TRACER 9 GT+ een technologische tour-de-force

De TRACER 9 GT+ is gebouwd op Yamaha's bekroonde CP3-platform en straalt karakter uit elk onderdeel. De 890 cc triple staat bekend om zijn uitstekende koppel en acceleratiekarakteristieken en levert een opwindende rit, terwijl het hoogwaardige Deltabox-chassis is voorzien van geavanceerde elektronische vering voor een nieuw niveau van comfort en controle.

Tot de standaarduitrusting van de TRACER 9 GT+ behoren radargestuurde adaptieve cruisecontrol, remassistentie, Vehicle Hold Control en Yamaha's innovatieve Y-AMT-transmissie, waarmee rijders met één druk op de knop kunnen schakelen tussen automatisch en handmatig schakelen. De TRACER 9 GT+ transformeert van 'sport' naar 'toeren' op een manier waar andere motorfietsen alleen maar van kunnen dromen, waardoor het de perfecte metgezel is om de wegen van het leven mee op te gaan.



Met 60 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor City Amsterdam
Jarmuiden 31
Amsterdam
Plan de route
020-4808010
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion