Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 7 - 2020

Garantie: Ja
13800 Km
Rood
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha Tracer 7.
Het bouwjaar is 2020 en deze heeft slechts 13800 km gereden.
De motorfiets verkeert in nette staat.
De motorfiets is vol vermogen, deze heeft wel de mogelijkheid om hem te laten begranzen.

Wilt u extra accessoires bij de motorfiets aanschaffen dan is dit bij ons ook mogelijk.
Informeer eens naar de mogelijkheden.

Kom gerust bij ons langs voor een bezichtiging en proefrit
U kunt ons ook via WhatsApp bereiken op 0638551775

Blijf op de hoogte van nieuwe motoren en volg ons op facebook
https://www.facebook.com/profile.php?id=61552745355844&locale=nl_NL

….WIJ RUILEN GRAAG MOTOREN IN….

Prijs: €13950,-
Prijs incl. afleverbeurt en 12 maanden garantie €14300,-

UW HUIDIGE MOTORFIETS INRUILEN:
Inruil van uw huidige motorfiets is in veel gevallen ook mogelijk, als u ons de volgende gegevens stuurt, doen wij u graag een voorstel.
- Omschrijving van de technische en optische staat.
- Foto’s
- Richtprijs

WILT U EEN MOTORFIETS KOMEN BEKIJKEN:
Neem gerust even contact met ons op, dit kan per e-mail of telefonisch.
Wij zorgen ervoor dat deze voor u klaar staat.

FINANCIEREN:
Dit kunt u heel snel en gemakkelijk “voorafgaand aan uw bezoek” thuis regelen.
https://vanheerdtmotoren.nl/financiering/

OPENINGSTIJDEN:
Dinsdag t/m Vrijdag       9-18u
Zaterdag                           10-17u

van Heerdt Motoren
Oosterengweg 8a
1221 JV Hilversum
035-683 57 53
info@vanheerdtmotoren.nl
www.vanheerdtmotoren.nl
  
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Heerdt Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion