Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 RALLY EDITION - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SKY BLUE
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

Maak kennis met de Ténéré 700 Rally – een krachtige Adventure-motorfiets, ontworpen voor maximale prestaties in off-road omstandigheden en geïnspireerd door Yamaha’s rijke rally-historie. Deze motor is uitgerust met geavanceerde rally-technologie, zoals een volledig instelbare KYB-voorvork met lange veerweg, versterkte buizen, en een stevige 4 mm aluminium carterbeschermplaat. Lichtgewicht titanium voetsteunen en slank kuipwerk dragen bij aan de wendbaarheid, terwijl het unieke kleurenschema – met goudkleurige wielen en het iconische Yamaha speedblock-ontwerp – een eerbetoon is aan Yamaha’s legendarische woestijnracers.



Met een verhoogde zadelhoogte van 910 mm biedt de Ténéré 700 Rally een nieuw, comfortabel zadel, een herontworpen brandstoftank, en een aangepast koppelingsdeksel voor optimale off-road flexibiliteit. Het innovatieve 6,3” TFT-dashboard, ontworpen in ‘Raid’ lay-out, toont enkel de essentiële informatie en is geïnspireerd op een rally roadbook – perfect voor een gepersonaliseerde rijervaring die aanpasbaar is aan elke uitdaging.

Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion