Nieuwsbrief:

YAMAHA  R7 WORLD GP 60th ANNIVERSARY - 2022

Garantie: Ja
11238 Km
ANNIVERSARY WHI
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
yamaha - r7-world-gp-60th-anniversary
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Yamaha YZF-R7 World GP 60th Anniversary

Kilometerstand: 11.238 km

Deze prachtige Yamaha YZF-R7 World GP 60th Anniversary is door ons nieuw verkocht en komt van de eerste eigenaar. De motor verkeert in uitstekende staat.

extra’s:
• Korte kentekenplaathouder
• Valbescherming
• Duo seat cover
• Quickshifter

Mis deze unieke kans niet om een iconische motor te bezitten! Neem contact met ons op voor meer informatie of om een bezichtiging in te plannen.


* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €199,00 rijklaar maken, €10,75 kentekenleges en 12 maanden BOVAG garantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion