Nieuwsbrief:

YAMAHA  NMAX 155 - 2022

Garantie: Ja
5091 Km
PHANTOM BLUE
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

De Yamaha NMAX 155 uit 2022 is dé ideale motorscooter voor wie op zoek is naar praktische mobiliteit met een sportieve uitstraling. Wendbaar in de stad, comfortabel op de buitenweg én uitgerust met slimme technologie. Deze uitvoering wordt bovendien geleverd met een ruime topkoffer â?? ideaal voor extra opbergruimte tijdens woon-werkverkeer of boodschappenritten.



Belangrijkste specificaties:



Motor: 155cc ééncilinder, vloeistofgekoeld, Euro 5



Vermogen: ca. 15 pk (11,1 kW)

Transmissie: Automatisch (CVT)



Rijklaar gewicht: ca. 131 kg

Zithoogte: ca. 765 mm



Tankinhoud: 7,1 liter



Verbruik: Zeer zuinig â?? ca. 1 op 40 (afhankelijk van rijstijl)




Uitrusting & extraâ??s:



Topkoffer inbegrepen â?? extra bagageruimte en afsluitbaar



Smart Key-systeem â?? sleutelloos starten en openen

Start/Stop-systeem â?? bespaart brandstof bij stilstand



Traction Control System (TCS) â?? extra veiligheid op gladde ondergrond



LED-verlichting en digitaal display



Ruimte onder zadel â?? geschikt voor integraalhelm



De NMAX 155 is licht, betrouwbaar en verrassend krachtig voor zijn klasse. Dankzij het lage verbruik en het hoge comfort is dit een uitstekende keuze voor dagelijks gebruik in de stad én daarbuiten.



Kortom: deze Yamaha NMAX 155 uit 2022 is een moderne, zuinige en complete motorscooter â?? nu extra praktisch met bijgeleverde topkoffer. Instappen, starten en rijden maar!

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion