Nieuwsbrief:

YAMAHA  NMAX 155 - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
POWER GREY
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
One with the city.
De manier waarop we ons leven leiden, is aan het veranderen en het is tijd om naar nieuwe manieren te kijken om ons in en rond de stad te verplaatsen. De noodzaak van social distancing betekent dat overvolle openbare vervoersmiddelen hun aantrekkingskracht hebben verloren, terwijl de auto ook geen realistische optie meer is door overvolle straten, dure parkeerplaatsen en stijgende wegenbelasting. Gelukkig kan Yamaha je een leuk, betaalbaar en toegankelijk alternatief bieden in de vorm van de NMAX 155: één van de slimste en meest aantrekkelijke manieren om je in en rond je stad te verplaatsen. Deze sportieve stadsscooter is licht, wendbaar, gemakkelijk te besturen en biedt krachtigere acceleratie om gemakkelijker in te halen, plus een hogere topsnelheid op de snelweg.
Met zijn dynamische kuipwerkontwerp en een levendige en zuinige 155 cc motor is de laatste versie van uiterst populaire NMAX 155 beter dan ooit. Uitgerust met geavanceerde hightech functies zoals de connected CCU, Smart Key-contact en Traction Control System, biedt de NMAX 155 niet alleen waar voor je geld, maar ook totale vrijheid om te kiezen hoe jij leeft. De tijden veranderen en we moeten allemaal nadenken over de slimste manier om ons in en rond de stad te verplaatsen.
Aangedreven door een krachtige 155 cc-motor die je een snellere acceleratie geeft om gemakkelijker in te halen, met een hogere topsnelheid om het verkeer op de snelweg voor te blijven, is de NMAX 155 Yamaha's visie op persoonlijke nieuwe mobiliteit. Het sportieve kuipwerkontwerp is voorzien van de nieuwste LED-verlichting en heeft een aerodynamische voorkuip die meer bescherming biedt tegen wind en regen, terwijl het chassis ervoor zorgt dat je gemakkelijker door het verkeer kunt manoeuvreren en een comfortabelere en meer ontspannen zitpositie biedt. Maar wat de NMAX 155 echt tot het ultieme voertuig voor woon-werkverkeer in de stad maakt, is dat je met deze scooter te allen tijde connected kunt blijven. De Communication Control Unit (CCU) koppel je via Bluetooth met je smartphone om toegang te krijgen tot belangrijke informatie. En functies zoals het met de Smart Key werkende sleutelloze contact, de stroomaansluiting en de opbergruimte onder de zitting maken het dagelijks leven zoveel gemakkelijker.
Details:
- Blue Core-motor van 155 cc Sportief kuipwerkontwerp
- Communication Control Unit (CCU) Smart Key-systeem
- Frame met hoge stijfheid
- Smal en lichtgewicht CF gegoten aluminium chassis
- Start-stopsysteem
- Opbergruimte onder het zadel
- Connected LCD-instrumentenpaneel
- Stroomaansluiting en opbergruimtes aan de voorzijde
- Schijfremmen vóór en achter met ABS

Standaard met 5 jaar fabrieksgarantie (*) en mobiliteitsservice. De aflever- en tenaamstellingskosten zijn bij de prijs inbegrepen.
(*) tot 100.000 km

TopMoto Apeldoorn staat voor:

* FULL SERVICE MOTORSPECIAALZAAK | ONE STOP SHOP CONCEPT
* 40 JAAR PASSIE VOOR HET VAK
* YAMAHA EXCLUSIEF DEALER
* MULTIBRAND OCCASION CENTER
* BOVAG ONDERHOUD & SERVICE CENTER VOOR ALLE MERKEN
* GIVI PREMIUM STORE | CHOOSE YOUR ATTITUDE
* VOORDEELHELMEN.NL STORE | GREAT RIDING GEAR, HELMEN EN KLEDING
* UITGEBREIDE PARTS & ACCESSOIRES
* VERVANGEND VERVOER BIJ ONDERHOUD & SERVICE MOGELIJK




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion