Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 ABS - 2018

Garantie: Ja
18498 Km
Zwart
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Altijd Up to date van onze Voorraad? Volg ons ook op Instagram: Maestro_Motors !!

Hierbij te koop aangeboden:

Deze BOMVOLLE Yamaha MT-09 Techblack met ABS en GPR Volledig uitlaatsysteem !!

Bouwjaar: 2018
Kilometerstand: 18.498 km

Opties:
- ABS
- Quickshifter UP
- Diverse Rijdmodussen
- Bobbins
- Hevels verstelbaar
- SHAD Comfortzadel
- Daytona Handvatverwarming
- Yamaha Smoke windscherm
- Raximo stuureindspiegels
- GPR Volledig uitlaatsysteem volledig !! (DB Killer uitneembaar)
- Tankpad
- Grippads
- LED Knipperlichten achter
- LED Knipperlichten voor
- Verkorte kentekenplaathouder


Deze Yamaha MT 09 verkeerd in absolute Topstaat! Een bomvolle motor waar u zelf nog maar nauwelijks iets aan hoeft te doen. Tevens verkeerd deze motor technisch in een goede staat en is voorzien van complete historie en 3 sleutels. Reeds voorzien van 2 NIEUWE banden van het merk Dunlop á € 434,00 !! Met de GPR uitlaat (E-Keur) produceert het blok een brute sound. Kom snel een kijkje nemen bij deze prachtige MT09 !!

Deze motor wordt geleverd inclusief:
- 3 Maanden Blok Garantie
- Onderhoudsbeurt volgens opgave Fabrikant
- 1 Maand gratis All Risk verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Complete historie + 3 Sleutels

Extra Garantiepakketten:
- 6 Maanden Blok Garantie: € 695,00
- 12 Maanden Blok Garantie: € 1.295,00
- 24 Maanden Blok Garantie: € 1.995,00
 
  • Heeft u eventueel meer wensen wat betreft opties? Dan leveren en monteren wij alle extra opties en accesoires tegen inkoopprijs!

    Waarom kopen bij Maestro Motors?
    - Jarenlange ervaring in de Motorbranche
    - Passie voor Motoren
    - RDW Erkend
    - Altijd de meest complete motoren in de voorraad
    - Financiering mogelijk
    - Inruil mogelijk
    - Géén afleverkosten !
    - Tot 2 jaar Garantie mogelijk !
    - 10 dagen gratis All Risk verzekerd !
    - Uw voertuig ter plaatse tenaamstellen/vrijwaren
    - Bezichtiging ook mogelijk in de avond en in het weekend

    Maestro Motors is een jonge en ambitieuze handelsonderneming die ontstaan is uit een passie voor motoren! Van een hobby tot een professionele handelsonderneming groeit Maestro Motors onophoudelijk door. Wij richten ons op de in- en verkoop van nieuwe en jong gebruikte motoren. Dankzij onze ervaring en vele contacten in de motorbranche weten wij wat de klant zoekt!

    Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden wanneer onze klant tevreden is. Al onze motoren worden aangeboden inclusief onderhoudsbeurt volgens opgave fabrikant en standaard met Maestro Garantie. En dat altijd tegen de scherpste all-in prijs!

    Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

    Wij zien u graag bij Maestro Motors!

    Disclaimer: Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.

  • Up to date blijven van onze voorraad:
    Website: www.maestromotors.nl
    Instagram: maestro-motors
    Facebook: Maestro Motors





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Maestro Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion