Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 ABS - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: Yamaha garantie 3+2

Profiteer bij Termaat Motoren t/m eind 2024 van deze geweldige eindejaarsdeal! Ontvang bij aankoop van een nieuwe Yamaha MT-09 Icon Blue uit onze voorraad € 1000,- shopping tegoed!

Het tegoed is te besteden bij Termaat Motoren op één of meerdere kledingartikelen of accessoires naar keuze. Het tegoed wordt verrekend met de advies verkoopprijs en is niet om te zetten in contanten.

Unleash your Darkness
Het agressieve uiterlijk van de MT-09, doordrenkt met Dark Side of Japan DNA, is ontworpen om het gevoel van de iconische koppelrijke acceleratie van de CP3 te versterken. Met een 'minder is meer'-benadering is elk detail bedoeld om de agressieve stijl van de MT-09 te versterken.

Een compact en wendbaar chassis resulteert in messcherpe rijeigenschappen, terwijl een opnieuw gedefinieerde zithouding zorgt voor de meest verhoogde en betrokken rijervaring in de Hyper Naked-serie. Next level technologie verbetert de rijervaring, waaronder optionele Y-AMT, hellingsgevoelige rijhulp, aanpasbare rijmodi en een volledig nieuw TFT-kleurendashboard met smartphoneconnectiviteit en navigatie.

Incl. afleveringskosten, 3+2 jaar Yamaha fabrieksgarantie en Road Assist pechhulp.

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion