Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 ABS - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
TECH BLACK
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De Yamaha MT-07 Tech Black 2024 is bij Termaat Motoren uit voorraad leverbaar!

De MT-07 is al sinds zijn introductie de nummer 1 in zijn klasse. Met het koppelrijke 690 cc CP2-motorblok dat zorgt voor een glimlach op je gezicht, het compacte en wendbare chassis en de uitstekende all-round veelzijdigheid, is het onmogelijk niet verliefd te worden op dit best verkopende Hyper Naked-model

De MT-07 heeft een 5-inch TFT-instrumentenpaneel met schakelbare schermstijlen en smartphone-connectiviteit. En met het tot grijnzen aanzettende koppel van zijn CP2-motorblok en zijn brullende uitlaatgeluid belooft deze machine een verslavend niveau van sensatie.

Qua stijl is de MT-07 een echte headturner. Het opvallende kuipwerk is voorzien van dubbele, vleugelvormige luchtinlaten en compacte LED-verlichting. Dit alles zorgt voor een gedurfde en futuristische look met hetzelfde DNA als alle andere Yamaha Hyper Naked-modellen. En met de natuurlijke ergonomie, toegankelijke zithoogte en flexibele zithouding is dit de ultieme motorfiets voor dagelijks gebruik!

Incl. afleveringskosten, 3+2 jaar Yamaha fabrieksgarantie en Road Assist pechhulp.

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion