Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 ABS - 2020

Garantie: Ja
8380 Km
Blauw
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA MT-07 ABS – Krachtige en speelse naked bike
De Yamaha MT-07 ABS uit 2020 is een van de populairste naked bikes op de markt, dankzij zijn lichte gewicht, krachtige 689cc CP2-motor en speelse rijgedrag. Met een lineaire koppelafgifte en wendbaar chassis biedt deze motor zowel beginnende als ervaren rijders een geweldige rijervaring.
De MT-07 staat bekend om zijn agressieve design, comfortabele zithouding en uitstekende handling, waardoor hij zowel in de stad als op bochtige wegen uitstekend presteert. Met slechts 8.380 km op de teller is deze motor in topconditie en klaar voor vele avonturen.
Waarom de Yamaha MT-07 ABS?
Deze motor biedt een perfecte balans tussen kracht, wendbaarheid en gebruiksgemak. Ideaal voor rijders die op zoek zijn naar een sportieve en veelzijdige motor.
  • Bouwjaar 2020
  • 689cc CP2 paralleltwin – krachtig en soepel
  • ABS voor extra veiligheid
  • Licht en wendbaar chassis
  • Comfortabele zithouding, ideaal voor dagelijks gebruik
  • Slechts 8.380 km op de teller
Prijs: € 7.249,-
Wij bieden garantie, zodat je met vertrouwen de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de speelse en krachtige rijstijl van de Yamaha MT-07 ABS!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
 
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion