Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Yamaha MT 03
Mooie Motorfiets ( Mag met A2 gereden worden)
Keurige staat
Word geleverd incl.
* USB aansluiting
* Valproppen
Als Benelli dealer hebben wij alle Benelli modellen in de showroom, u kunt bij ons op elk model proefrijden !!!!!!!
Bij ëvt. acties geld "zolang de voorraad strekt"
Teun of Richard zullen u graag verder informeren
Onze openingstijden zijn:
Maandag 09.00/18.00
Dinsdag 09.00/18.00
Woensdag 09.00/18.00
Donderdag 09.00/18.00
Vrijdag 09.00/18.00
Zaterdag 09.00/17.00
Contactgegevens:
Langenberg Motors
Printer 11
7741 ME Coevorden
0524-524977
info@langenbergmotors.nl
www.langenbergmotors.nl
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 68.0|44.1 |
Cilinder inhoud | 321 |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 42.0|30,9|10.750 |
Max. koppel | 29.6|9000 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | 130 mm |
Vering achter | 125 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 220 mm |
Voorband | 110/70-17M/C (54H) Tubeless |
Achterband | 140/70-17M/C (66H) Tubeless |
Wielbasis | 1.380 |
Lengte | 2.090 |
Breedte | 745 |
Hoogte | 1.035 |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | 168 |
Leverbare kleuren | Midnight Black, Race Blu |
Beschrijving | De verleiding van de Dark Side of Japan wordt elke dag sterker. Steeds meer motorrijders stappen af van conventionele modellen en gaan over op één van de meest uitdagende modellen in de motorfietswereld.
De dynamische Yamaha MT-03 kenmerkt de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van motorfietsdesign. Deze lichte naked is sportief en veelzijdig, en met zijn rechte zitpositie en compacte afmetingen is de nieuwe MT-03 de ideale keuze voor zowel nieuwe als ervaren motorrijders.
De nieuwe MT-03, aangedreven door een levendige 321cc parallel-twin, heeft mede door zijn zeer compacte chassis uitstekende rijeigenschappen. Met deze motor kijkt u uit naar elke rit, op welke weg dan ook. |
| Dealerschappen: AGM, BENELLI, HONDA, KREIDLER, KYMCO, PEUGEOT, SYM, TOMOS, TURBHO, YAMAHA |
In de showroom van Langenberg Motors in Coevorden zijn meer dan 150 modellen te bewonderen.
Over zowel nieuwe als occasion motoren kan verkoper Richard u alles vertellen. Langenberg Motors is een officiële dealer van Honda, Yamaha en Suzuki en heeft motoren van alle categorieën, waaronder supersport, choppers en nog veel meer!
Rij dus even naar Coevorden!
| Coevorden, Drenthe |
| 0524-524977 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken