Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 01 - 2005

41212 Km
Blauw
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha MT-01 – Pure Kracht. Rauw Karakter. 
Bouwjaar: 2005
Kilometerstand: 41.212 km

Ben jij klaar voor een motor die álles anders doet? De Yamaha MT-01 is geen standaard naked bike – dit is brute V-twin power verpakt in een agressief en uniek design. Deze machine combineert het hart van een musclebike met de ziel van een sportmotor. Elke rit is een beleving.

Technische specificaties:

  • Motorblok: 1670cc V-twin, lucht/oliegekoeld

  • Vermogen: 90 pk bij 4750 tpm

  • Koppel: 150 Nm bij slechts 3750 tpm (!)

  • Versnellingen: 5

  • Aandrijving: Ketting

  • Remmen: Dubbele 320 mm schijven voor met radiale remklauwen, enkele 267 mm schijf achter

  • Voorvering: Upside-down 43 mm voorvork

  • Achtervering: Monoshock (instelbaar)

  • Gewicht: ca. 265 kg rijklaar

  • Tankinhoud: 15 liter

Fabrieksopties & uitrusting:
  • Radiale remklauwen van Yamaha Performance – voor maximale remkracht

  • Upside-down voorvork – strak stuurgedrag en sportieve uitstraling

  • Digitale cockpit met analoge toerenteller – stijlvol én functioneel

  • Originele MT-01 uitlaatdempers – diepe, rauwe sound waar je kippenvel van krijgt

  • Luxe zadel met comfortabele steun voor langere ritten

  • Stoer donkerkleurig frame met matzwarte details – tijdloos en ruig


✅ Waarom jij deze MT-01 wilt:

✔ Authentiek V-twin gevoel – hoor het, voel het, lééf het
✔ Karaktervolle naked bike met brute prestaties
✔ Betrouwbare techniek van Yamaha
✔ Goed onderhouden, met relatief lage kilometerstand
✔ Klaar voor de zomer – gewoon opstappen en genieten

Ben jij klaar om elke rit een statement te maken? Grijp je kans, want een MT-01 in deze staat kom je zelden tegen.

Neem nu contact op en kom hem bekijken – jij gaat hier verliefd op worden.


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen word niet op gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.

    Aan advertentieteksten kunnen geen rechten ontleend worden.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion