Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZS 600 FAZER - 2004

Garantie: Ja
43312 Km
Rood/zwart
yamaha - fzs-600-fazer
yamaha - fzs-600-fazer
yamaha - fzs-600-fazer
yamaha - fzs-600-fazer
yamaha - fzs-600-fazer
yamaha - fzs-600-fazer
yamaha - fzs-600-fazer
yamaha - fzs-600-fazer
yamaha - fzs-600-fazer
yamaha - fzs-600-fazer
yamaha - fzs-600-fazer
yamaha - fzs-600-fazer
yamaha - fzs-600-fazer
yamaha - fzs-600-fazer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha FZS 600 Fazer

Prijs: €2950,-

Te koop aangeboden wordt deze Yamaha FZS 600 Fazer uit 2004 met Laser sportdemper.

De motor heeft voor de verkoop een algehele technische check-up gehad een onderhoudsbeurt met nieuwe ketting en tandwielen.

Bouwjaar: 2004
Km stand: 43312
Type motor: sport-tour
Aantal cilinders: 4-lijn
Cilinderinhoud: 599
Aantal PK: 95
Aantal KW: 70
Gewicht rijklaar: 210KG
Tankinhoud: 18L
Transmissie: handgeschakeld
Versnellingen: 6
Toevoersysteem: carburateur
Koeling: koelvloeistof
Kleur: zilvergrijs
Aantal eigenaren: 4
Origineel Nederlands: ja
Garantie: nee
Aantal sleutels: 2

Accessoires:
Laser sportdemper met uitneembare DB killer
Delkevic uitlaatbochten
Valdoppen
Hugger
Smoke ruit
Oxford handvatverwarming


Alle aangeboden motoren staan geheel rijklaar. Hierdoor kan er tijdens de afspraak voor een bezichtiging ook een proefrit worden gemaakt en bij aankoop direct mee zonder wachttijd. Het is belangrijk om een geldig rijbewijs mee te nemen.

De advertenties van de aangeboden motoren zijn met zorg samengesteld, bij eventuele onjuistheden kunnen er geen rechten worden ontleend.

Om teleurstellingen te voorkomen werkt Sjoerdsma Motorcycles uitsluitend op afspraak.

Sjoerdsma Motorcycles
Hazelaarstraat 162
2563VP Den Haag
Tel/Whatsapp: 0614227849
E-mail: info@sjoerdsmamotorcycles.nl
Website
www.sjoerdsmamotorcycles.nl/






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Sjoerdsma Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion