Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 AS - 2018

Garantie: Ja
36222 Km
Bruin
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden:

Deze Yamaha FJR 1300 AS uit 2018 verkeert in goede staat en heeft slechts 36.222 km op de teller. Het model is voorzien van een geautomatiseerde versnellingsbak met schakelpook, wat het ideaal maakt voor rijders met gewrichtsproblemen, reuma of krachtverlies.

De FJR is een perfecte tourmotor en al jarenlang een favoriet onder motorrijders. Dit model werd ontwikkeld als sterke tegenhanger van de ST 1300, en Yamaha is daar uitstekend in geslaagd.
Het krachtige blok levert niet alleen indrukwekkende prestaties, maar biedt ook de souplesse van een 4-cilinder motor met veel koppel. De motor stuurt bovendien uiterst goed en voelt, ondanks zijn gewicht, verrassend wendbaar aan. Natuurlijk, het is geen lichte scooter, maar het rijden en sturen voelt absoluut niet als een zware vrachtwagen.
Bovendien staat de FJR 1300 AS bekend om zijn betrouwbaarheid!

(Full) options:

Elektronische verstelbare vering.
Topkoffer.
Geautomatiseerde versnellingsbak met schakelpook.
Custum zadel.
ABS.
Elektronische windscherm.


Prijs : 13950.- of 273.- euro per maand! (zie onze site voor een financiering, www.rouvoetmotoren.nl)

Rouvoet motoren staat voor kwaliteit en zorgeloos motorrijden.
Daarom word iedere motor door ons professioneel gepoetst en technisch nagekeken.
Zo garanderen wij jou de zekerheid van een goede en betrouwbare occasion.

Optioneel kan je kiezen voor het Rouvoet afleverpakket: 3 maanden of 3000 km garantie met een  onderhoudsbeurt voor €295.-. Zo stap je fris en zorgeloos op je nieuwe motor.
Bij Rouvoet Motoren kan je terecht voor:
Groot en klein onderhoud en reparatie aan alle merken motorfietsen.
• Verkoop van mooie en goede gebruikte motorfietsen, inruil van uw motorfiets.
• Verkoop van onderdelen en accessoires
• Winterstalling en opslag van motorfietsen.
• Schadeherstel van motorfietsen.
• Bandenservice.
• Verhuur van motoraanhanger.
Met vriendelijke groet,
Rouvoet Motoren
Nieuwe Havenweg 83 B
1216 BP Hilversum . Tel : 035-6210343 .
www.rouvoetmotoren.nl info@rouvoetmotoren.nl



 
  • Disclaimer: Wij doen ons best om onze teksten zo correct mogelijk weer te geven aan onze klanten. Eventuele schrijffouten zijn onder voorbehoud en U kunt geen rechten ontleden uit fouten in onze verkoopteksten.  
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rouvoet Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion