Nieuwsbrief:

VOGE  500 AC - 2022

11755 Km
Antraciet
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Jong gebruikte motor staat klaar voor zijn nieuwe eigenaar!

- Telefoonhouder
- Motor is demo / huur motor, kilometerstand kan nog verder oplopen

De nieuwe 500AC is een telg van de eigenzinnige “Advanced Classic”-familie, waar elegante vormen uit het verleden de meest geavanceerde technologieën van vandaag ontmoeten.

De 500AC wordt aangedreven door de 471cc parallel-twin die we al kennen van de 500R en 500DS. KYB levert de veerelementen en Nissin heeft gezorgd voor een remsysteem met twee 298 mm remschijven vooraan en een enkele schijf van 240 mm aan de achterzijde. Rond de 17” lichtmetalen velgen vinden we een 120/70-band voor en 160/60 achter. En met een zithoogte van 795 mm, een drooggewicht van zo’n 185 kg en een tankinhoud van 19 liter schuilt achter dat leuke smoeltje ook gewoon een hele toegankelijke en praktische motorfiets. 

De Voge 500AC is een motorfiets die heden en verleden, stijl en innovatie, schoonheid en kracht weet te combineren.

Tevens is deze motor ook nieuw verkrijgbaar: €7399,-

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's. Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen. De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion