Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER SPORT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GRAPHITE/SAPPHI
triumph - tiger-sport
triumph - tiger-sport
triumph - tiger-sport
triumph - tiger-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Fabrieksgarantie: 24 maanden

VET
De nieuwe eerste keuze, met driedubbele prestaties en reactievermogen, de Tiger-houding die de aandacht trekt en ongelooflijk comfort, mogelijkheden en veelzijdigheid. Drievoudige prestaties, toonaangevend vermogen en specificaties, en comfortabele veelzijdigheid - en dat alles voor een uitstekende prijs. Ontworpen voor de perfecte dagelijkse rit voor woon-werkverkeer, in de stad of gewoon voor een weekendje weg

HANDIG
Wil je meer informatie over deze motorfiets of een proefrit maken? Neem contact met ons op via 050-5779199 of info@triumph-mg.nl

GEZELLIG
Langskomen kan natuurlijk ook, de koffie staat klaar.

LEUK
Deze motorfiets is BTW dragend. Dit geeft mooie fiscale voordelen als de motorfiets zakelijk gereden wordt. Vraag om onze brochure zakelijk motorrijden!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Triumph Motorcycles Groningen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion