Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XC - 2013

Garantie: Ja
52800 Km
ZWART
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2013

= Bedrijfsinformatie =

Deze motor wordt u aangeboden door Anbergen Motoren; een
BOVAG dealerbedrijf met altijd 300 scherp geprijsde
occasions op voorraad!

Speciale actie: Nu reserveren, later
ophalen en betalen!*

- 3000m2 motorplezier, meer dan 30 jaar ervaring
- Het hele jaar door nieuwe aanvoer van occasions
- Moderne werkplaats met vakbekwame monteurs en snelle
service
- Aflevering in overleg met afleverbeurt en 3 maanden BOVAG
garantie**
- Inruil en thuis bezorgen mogelijk*
- Financiering op maat is mogelijk*
- Wij leveren ook nieuwe motoren van alle merken*
- Ruime assortiment scherp geprijsde motorkleding en
helmen (o.a. Shoei, REV'IT, Alpinestars, Modeka,
Scorpion)

Persoonlijk advies krijgen over de aanschaf van een motor
en/of motorkleding? Kom langs in onze showroom. De koffie
staat klaar en we helpen je graag verder!

Bekijk ons volledige assortiment en concurrende prijzen op
www.anbergenmotoren.nl

Blijf op de hoogte, volg ons op:

Facebook: @anbergenmotorenslagharen
Instagram: @anbergenmotorenslagharen
Tiktok: @anbergen.motoren

* Informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden.

** Voor de afleveringsbeurt en bijkomende kosten vragen wij
250 euro.

*** Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg
samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden
ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer
voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a.
accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk
zijn!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Anbergen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion