Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XC ABS - 2014

Garantie: Nee
14919 Km
Zwart
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Triumph Tiger 800 XC 

Bouwjaar: 2014 
Kilometerstand: 14.919 
Garantie: Ja 6 maand 

Mooie en originele Tiger 800 XC ! Exemplaar met slechts 14.919 kilometer 

Nederlandse motorfiets 

Recent voorzien van een onderhoudsbeurt en 2 nieuwe Bridgestone banden. 


* Arrow uitlaat demper ( met ekeur) 
* Triumph top koffer

 

  • KOMT U VOOR EEN MOTORFIETS KIJKEN, BEL DAN ALTIJD VOORDAT U AANKOMT.

    Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Bezichtiging op afspraak

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Twello

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Maandag        09:00 - 17:30
    Dinsdag          09:00 - 17:30
    Woensdag      09:00 - 17:30 
    Donderdag     09:00 - 17:30
    Vrijdag            09:00 - 17:30
    Zaterdag         09:00 - 16:00 
    Zondag           Gesloten

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl
    +316 23 414 857






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2024 Motoroccasion