Nieuwsbrief:

TRIUMPH  T A 3 - 1967

Garantie: Nee
3129 Km
Legergroen
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ex Nederlandse legermotor. In 1967 werden 110 stuks geleverd aan het leger. Inmiddels zijn de meeste van deze motoren omgebouwd in burgeruitvoering. Dit is nog een orginele uitvoering in zeer mooie staat met: Zijtas, extra brandstoftank en valbeugel. Heeft een onderhoudsbeurt gehad.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
Middenbok, Originele uitlaat, Valbeugel, Voorvorkbeschermers, Zadeltasbeugels, Zadeltassen, Dit is nog een orginele uitvoering in zeer mooie staat met: Zijtas, extra brandstoftank en valbeugel.Heeft een onderhoudsbeurt gehad.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion