Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE RS - 2022

Garantie: Ja
40624 Km
SILVER ICE
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer mooie Street Triple 765 RS
van 2022 met ABS
Motor is nieuw door ons verkocht en
onderhouden en is van 1e eigenaar
Wordt afgeleverd inclusief
nieuwe banden en beurt
Ketting en tandwielen zijn net
vervangen

Kleur: Silver Ice
Bouwjaar: 2022
Kilometerstand: 40600 km
Garantie: 12 maanden garantie


inclusief:
-up en down Quickshifter
-seat cover en duo zadel
-tankpad
-bar end spiegels
-LED richting aanwijzers

= Bedrijfsinformatie =

In 2022 bestaat ons mooie bedrijf al weer 47 jaar! Sinds 2018 zijn wij dealer van het mooie Benelli. Ben je nieuwsgierig naar de Imperiale? Of eerder de Leoncino of de TRK? Kom een kijkje nemen, je bent welkom! Daarnaast zijn we al sinds de introductie van 1991 gespecialiseerd in het prachtige merk Triumph. Je bent en blijft bij ons op het goede en vertrouwde adres voor de aankoop van een nieuwe of gebruikte Triumph of Benelli, het onderhoud aan Triumph en Benelli motoren, inkoop van gebruikte Triumph en Benelli motoren, technisch advies & tuning (Dynojet testbank), originele en imitatie onderdelen en accessoires, kleding en gadgets. Inruil van alle merken motorfietsen is mogelijk. We denken graag met je mee over de mogelijkheden die er zijn ten aanzien van het customizen van je motor. Dit alles in ontspannen sfeer, de koffie staat voor je klaar. Neem gerust de tijd om even te vertoeven in de showroom, de kledinghoek of de werkplaats. Brabant Motors Grave * Bosschebaan 9 * 5363 SW Grave * Nederland * +31 (0)486-473650 * info@brabantmotors.nl * www.brabantmotors.nl * je kan ons volgen op social media * Whats App +31 (0)486-473650




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brabant Motors Grave
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion