Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Opties en accessoires:
ABS
Scorpion uitlaatdemper
Crash-pads
Korte kentekenplaathouder
Inruil Mogelijk!
Wij leveren onze motoren in overleg af met:
12 maanden BOVAG garantie voor € 299,-
Het garantie pakket is inclusief:
- Uitgebreide afleveringsbeurt
- Controle van alle slijtagedelen
- Volle tank benzine
- Grondige poetsbeurt
- Kenteken overschrijving
Voor meer info: 0572-371662
--
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
8102 GV Raalte
Onze openingstijden zijn:
Maandag t/m vrijdag 09.00 t/m 18.00
Zaterdag 09.00 t/m 16.00
Koopavond: vrijdag 18.00 t/m 21.00
Woensdags Op afspraak
Tot ziens in onze winkel!
Met vriendelijke groet,
Koen Boshuizen
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 3 cilinder in lijn, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 74|52.3 |
Cilinder inhoud | 675 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | DOHC |
Brandstof toevoer | Multipoint sequential electronic fuel injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 106|78|11700 |
Max. koppel | 68|9200 |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, close ratio |
Verhouding | |
Overbrenging | O ring chain |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.4 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Aluminium beam twin spar |
Vering voor | Kayaba 41mm upside down |
Vering achter | Kayaba monoshock |
Remmen voor | 308 mm zwevende remschijven |
Remmen achter | 220 mm remschijf, Nissin remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1385 |
Lengte | 2030 |
Breedte | 755 |
Hoogte | 1110 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | CRYSTAL WHITE,PHANTOM BLACK,DIABLO RED |
Beschrijving | De Sreet Triple R is sinds zijn introductie de absolute top binnen de klasse van lichte nakeds.
Om aan de top te blijven krijgt krijgt de Street Triple in 2011 een nog hoger kwaliteitsniveau en een eigentijdse look. Net als de zijn grote broer en de standaard Street Triple heeft het model 2011 de nieuwe agressieve koplampen. Daarnaast geven de geborsteld stalen uitlaat, de nieuwe graphics en de nieuwe kleuren; Diablo Red, Crystal White en Phantom Black een kwalitatief hoogwaardige uitsraling aan de motor.
De motor is nog altijd die pittige 675 driecilinder en in combinatie met het frame dat is afgeleid van de Daytona 675 vormt dit een bewezen succesformule voor haarscherp stuurgedrag en ongekend rijplezier. Daarbij is de R versie rijker uitgerust, met onder andere circuitgeoriënteerde remmen en vering voor de meer sportieve rijders.
De uitstekende en volledig instelbare vering aan zowel de voor als achterzijde geven aan dat de Street Triple R de machine is voor rijders die leven voor het betere bochtenwerk. De vertrouwenwekkende vierzuiger remmen aan de voorkant verzekeren dat de motor net zo snel stopt als dat hij gaat. En omdat wij weten dat u met de Street Triple R plannen zult hebben om het circuit op te gaan hebben wij al de nodige voorbereidingen gedaan voor een "plug-and-play" guickshifter en uiteraard het display uitgerust met een laptimer
|
U kunt bij ons terecht voor :
•Normaal onderhoud (de jaarlijkse beurt of de 10-, 15- en 20 duizend km). ◦Dit gaat uiteraard volgens de specificaties van uw motorfabrikant. We zijn een officieel Kawasaki onderhoudsbedrijf.
•Schade herstel - klein of groot. ◦We treden desgewenst op als intermediar naar uw verzekerings maatschappij. Dat houdt in dat de schade begroting, het herstel en de afhandeling daarvan door ons wordt overgenomen. U heeft hier geen omkijken naar.
•Banden ◦Het nieuwe seizoen staat voor de deur en u stapt op… Oh ja. dat moest ook nog : een nieuwe band ! Wij vervangen binnen een uur uw band in onze werkplaats. Tevens kunnen we u adviseren over de juiste band voor uw rijomstandigheden en voorkeuren.
•BMS – Specials ◦kijk in onze sectie BMS – Specials voor meer informatie op onze website.
| Raalte, Overijssel |
| 0572-371662 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken