Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE 765 RS - 2017

33062 Km
Zwart
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een van de meest opwindende motorfiets uit de markt

Triumph Street Triple RS

Brute 123 pk sterke 3 pitter

De best afgewerkt Triumph ooit

Met alle denkbare opties erop:

* Volledig instelbare big piston Showa voorvork

* Ohlins achterschokbreker STX40 monoshock

* Brembo M50 remklauwen


* ABS

* TFT scherm

* Ride by wire

* Quick-shifter

* Traction control

* Verschillende mappings


* Duo cover

* Led knipperlichten

* Led achterlicht unit

* Korte kentekenhouder



* SC Project GP uitlaatdemper ( meerprijs )


Incl. grote beurt


Aanvullende Informatie:
Fabrikant: Triumph
Bouwjaar: 2017
Cilinderinhoud: 765 cc 3 cil. 4-takt
Kilometerstand: 33.000
Kleur: Nardo Grey
Afleverkosten/garantie: € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
ABS, Bar-end spiegels, Quick-shifter, Rimstriping / velgband, Sportuitlaat, Valbescherming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion