Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE 675 - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
ZWART
Vermogen:
78 kW
Teller:
51.825 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2009

Ben jij klaar om de weg te verkennen als nooit tevoren? Maak kennis met de iconische 2009 Triumph Street Triple 675!

Het hart van de Street Triple 675 is een brullende driecilinder motor die opwindende kracht en koppel levert over het hele toerenbereik. Voel de adrenaline terwijl je moeiteloos accelereert op open wegen en strakke bochten vol vertrouwen overwint.

Het design van de 2009 Street Triple 675 combineert moderne agressie met klassieke stijl. Zijn gespierde voorkomen wordt aangevuld met strakke lijnen en een opvallende uitstraling, waardoor je zowel op als naast de motor bewonderende blikken zult vangen.

Beleef deze Triumph nu zelf bij ons in de showroom!

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 1 jaar BOVAG Garantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer

Openingstijden:

Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
RB Motoren
Weltevreden 24-A
De Bilt
Plan de route
030-2211524
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion