 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn |
Boring x slag | 79|71,4 |
Cilinder inhoud | 1050 |
Comp. verhouding | 12,92:1 |
Kleppen | 12 |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI |
Ontsteking | |
Vermogen | 149|110|10.500 |
Max. koppel | 117|7.150 |
Koppeling | Natte slipkoppeling met meerdere platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15,5 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Twin-sparconstructie van aluminium buizen |
Vering voor | Showa 43 mm upside down-voorvork met instelbare voorspanning, uitgaande demping en compressiedemping, veerweg van 120 mm |
Vering achter | Showa monoshock mey instelbare voorspanning, terugverings- en compressiedemping, veerweg achterwiel van 130 mm |
Remmen voor | Dubbele, zwevende remschijf van 320 mm, Brembo radiale monoblock-remklauwen met 4 zuigers. Uitschakelbaar ABS |
Remmen achter | Enkele remschijf 255 mm, zwevende 2-zuigerremklauw. Uitschakelbaar ABS |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 190/55 ZR17 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | 1.070 |
Zithoogte | |
Drooggewicht | 192 |
Leverbare kleuren | zwart, zilvergrijs |
Beschrijving | SPEED TRIPLE S
De nieuwe Speed Triple S heeft een ware transformatie ondergaan, met meer dan 100 veranderingen aan de motor om het vermogen te verhogen tot 150 pk en meer koppel te leveren, en een nieuwe uitlaat met een vrijere gasdoorstroming en een geweldig nieuw geluid. De nieuwe S heeft zijn karakter van original hooligan behouden maar is lichter, slimmer, met een TFT-kleurenscherm voor de instrumenten, nieuwe schakelaarbehuizingen, een vijfstandenjoystick, vier rijmodi en verlichte knoppen, kortom in elk opzicht beter. |