Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE RS - 2018

Garantie: Ja
49900 Km
Zwart
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
TE Koop

Zeer mooie Speed Triple 1050 RS bj 29-03-2018 
+- 49900 km Triumph dealer onderhouden aantoonbaar met facturen
Motor ziet er werkelijk als nieuw uit.

De RS heeft meer vermogen (150 pk) en meer koppel (117 NM) dan de gewone R
Af fabriek vele extra's zoals
hellingshoek ABS en Traction Controle
5 inch TFT kleuren scherm
Brembo radiale remklauwen
Öhlins NIX30 43mm volledig instelbare voorvork
Öhlins TTX36 mono shock ook volledig instelbaar
Cruise controle
5 ride modes
Keyless ignition ( incl reserve sleutels)
Mooie Arrow uitlaten
Quick Shifter up en down
diverse carbon delen
Duo afdek kap (duo seat incl de duo steunen zijn er ook bij)
Stuurspiegels en wheelstriping maken het compleet
VOORBEREIDING voor handvat verwarming aanwezig etc etc
recent onderhoud gehad, waaronder kleppen gecontroleerd .
Olie en oliefilter zijn nieuw
remblokken voor  nog zeer goed
luchtfilter is gecontroleerd en zgan
remolie voor en achter nieuw
Er ligt een zo goed als nieuwe  set banden op
de ketting set is nieuw
Kortom het is een super nette motor met geen bijkomende kosten.
De tank is vol dus opstappen en rijden.
Dit alles voor de aantrekkelijke prijs van  €9985.-  

Bezichtiging op afspraak
7 dagen in de week
Inruil bespreekbaar
Financieering mogelijk
Dagelijks bereikbaar onder nummer.tel 0653831649
Bij geen gehoor spreek in en ik bel terug.
Mail wordt dagelijks bekeken EN beantwoord.
HEEFT U NA EEN DAG GEEN ANTWOORD ONTVANGEN KIJK DAN IN UW SPAM OF APP ME.
mvg 3D Motoren
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
3D Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion