Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Mooie Triumph Speed Triple 1050 met ABS. Heerlijke motorfiets voor vele doeleinden. Motorfiets is goed onderhouden, onderhoudshistorie aanwezig.
Verkoop in opdracht van klant.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder |
Boring x slag | 79|71.4 |
Cilinder inhoud | 1050 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | DOHC |
Brandstof toevoer | Multipoint sequential electronic fuel injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 130|96|9250 |
Max. koppel | 103|7550 |
Koppeling | Wet, multi-plate |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium beam twin spar |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Dubbele Bremo 4-zuiger , 4-pad radiale remklauwen |
Remmen achter | Enkele schijf, Nissin 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1425 |
Lengte | 2056 |
Breedte | 777 |
Hoogte | 1120 |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | PHANTOM BLACK,CRYSTAL WHITE,DIABLO RED |
Beschrijving | SPEED TRIPLE
De leider in de klasse van elementaire sportmotorfietsen heeft grote verbeteringen ondergaan in 2011.
Het geheel nieuwe chassis staat voor een nieuwe maatstaf: Het meest herkenbare model van Triumph is niet zozeer verbeterd, als wel op een hoger niveau getild. Een klasse apart! De nieuwe Speed Triple , nu lichtvoetiger dan ooit, kent een geweldige bochtligging en een ongelofelijk remvermogen.
Bovendien wordt hij aangedreven door een van de beste krachtbronnen aller tijden en genereert de alom gerespecteerde 1050 cc motor 7% meer koppel dan vooreen.
De legende zet zich voort.
Speed Triple. Prestaties van wereldformaat voor motorrijders die weten wat ze doen. De ultieme streetfighter. De maatstaf. De beste. In één woord. Legendarisch.
Triumph heeft alles wat goed is aan de Speed Triple bij elkaar gevoegd om een gloednieuw model te creëren. Een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis. Een geheel nieuw vernuftig chassis. En die 1050 cc driecilinder. O ja, de motor. En de buitenkant? Kort. Stevig. Agressief. Dubbele koplampen. Eenzijdige swing-arm. Alloy stuur. Pure Speed Triple. Verbeterd
Het geheel nieuwe chassis en de nieuwe zithouding bieden de berijder compleet vertrouwen, samen met een lichte en precieze hantering die perfect gebalanceerd is voor evenwichtige en stabiele ritten.
De kenmerkende dubbele koplampen van Triumph, eenzijdige swing-arm en hoogwaardige geluiddempers zijn allemaal gerestyled voor een agressievere, meer hedendaagse look en voor verbeterde prestaties, terwijl de 1050 cc triple met 7% meer koppel is verfijnd en opgewaardeerd voor een nóg boeiender ervaring.
De Speed Triple sportmotor voor 2011 heeft de specificatie die je van een top-of-the-range naked sportster mag verwachten. De uit de racewereld afkomstige specificatie omvat vierzuiger Brembo remmen voor een ongehoord goed remvermogen, een dik alloy stuur, volledig verstelbare 43 mm upside down vork voor optimale controle en een uitgebreid instrumentenpaneel inclusief rondetimer en programmeerbaar schakellampje.
De Speed Triple voor 2011 wordt nu voor het eerst ook geleverd met optionele antiblokkeerremmen en is verkrijgbaar met een keur aan authentieke accessoires waarmee u zich het uiterlijk, de prestaties en de praktische kant van deze opwindende machine helemaal eigen kunt maken.
|
| Dealerschappen: NIMOTO, SUZUKI |
Jan Dokter Motors B.V.
Al meer dan 24 jaar het adres voor nieuwe en gebruikte motorfietsen van alle merken. Ook voor onderhoud, taxatie en reparatie staan wij voor alle merken klaar!
* Huur bij ons een Motor
* Wij kopen uw gebruikte Motor
* Haal & Breng service
* Onze schadeservice
* Winterstalling
* Handige links
 | Ede, Gelderland |
 | 0318-610081 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken