Nieuwsbrief:

TRIUMPH  ROCKET III - 2006

Garantie: Ja
39700 Km
Azuritschwarz
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

Triumph Rocket III Roadstar # Bouwjaar: 2006 # Kilometerstand: 39.700KM / 24.700mls # Kleur: Azuritschwarz #

De Motor verkeerd in Zeer Goede Staat! Hij ziet er echt als Nieuw uit, echt een Geweldig Mooie Motor! Ik heb deze motor is Juni 2021 overgenomen van een goede klant, deze man heeft hem in de winter van 2019 helemaal onderhanden genomen. Hierbij zijn de chrome delen zwart gepoedercoat, de wielen matt zwart gepoedercoat (en toen gelijk overal nieuwe lagers enz. in gekomen) en zijn de kuipdelen en tank in het Azuritschwarz gespoten. Let op dit is allemaal door een professionalist / liefhebber gebeurt. Het is net dat het zo fabriek af geleverd is, zo straks ziet het eruit. Het motorblok is fabriekaf matt zwart. Met dit project heeft hij toen ook gelijk een grote beurt gehad, incl. cardan olie, remklauwen revisie, koelvloeistof vervangen, enz. enz. Echt allemaal tot in de puntjes toe verzorgt. Toen heb ik hem in 2021 ingerolen en weer verkocht, en aan de man waar ik hem aan verkocht had heeft hem nu weer terug ingerolen bij mij. Voordat de motor op internet kwam heeft hij nog een onderhouds beurt gekregen. Hierbij is hij voorzien van nieuwe olie en olie filter, rem olie voor + achter ververst, luchtfilter gereinigt en een keer netjes na gekeken. De Metzler Marathon M888 banden zijn 1200km oud, dus als nieuw! Verder zijn de slijtage onderdelen allemaal in perfecte staat!

De Rocket III is opgebouwd met mooie Accessoires, zo is hij voorzien van een Triumph Flyscreen, RVS Forwardingcontrols voor een betere zit positie (ook voor de kleinere mensen onder ons), Radiateur beschermer, Rizoma stuurspiegels, Korte kentekenplaathouder en rondom kleine Led Knipperlichten. De motor word geleverd incl. service manual, beide sleutels en duo zadel. Zoals gezegt ziet de Rocket III er echt tot in de puntjes verzorgt uit en is een Echte i catcher op straat! Overal waar je staat krijg je bekijks, het is een prachtige verschijning! Een hele dikke 2300cc 3 cilinder met ontzettend veel koppel! Door de andere voetsteunen en het fijne zadel heb je een hele goede zit op de motor, hierbij is hij door zijn grote ook zeer goed handelbaar. Ik ben zelf 1.74 maar perfect handteerbaar. Het is niet de goedkoopste Triumph Rocket van internet, maar wel een piekfijne! Hij ziet er als nieuw uit, en is geen roestpuntje of dergelijke op te bekennen. Van een liefhebber, voor een liefhebber! 

Zie foto's! Voor vragen kunt u me bellen of mailen,

Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk.

Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dekker Motorsport Hapert
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1934 - In 1934 werd hun C-72 vliegtuig met een snelheid van 704 km/h geregistreerd. Gedurende de Tweede Wereldoorlog waarbij men steeds minder watervliegtuigen en steeds meer gevechtsvliegtuigen produceerde maakte het bedrijf wellicht de mooiste vliegtuigen van dat moment in gebruik bij de Italiaanse luchtverdediging. Snel nadat de vijandigheden werden stopgezet werd besloten om de vredestijd te beginnen met een driewieler truck. Het was in die tijd vrij onorthodox maar een dusdanig succes dat deze momenteel nog steeds word gemaakt. Toen, anticiperend op de explosieve groei van de motorfietsbranche waar men van mee wilde profiteren, startte Aermacchi met het zoeken naar een goede ontwerper welke een goede lichtgewicht motorfiets diende te ontwerpen. Hun keus viel op Lino Tonti, welke bij Benelli gedurende de oorlog aan vliegtuigmotoren had gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion