Nieuwsbrief:

SYM  SYMPHONY ST 125 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DIV. KLEUREN
sym - symphony-st-125
sym - symphony-st-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SYM Symphony ST 125 CC: stedelijke verfijning
De Symphony ST 125 cc motorscooter voelt zich als een vis in het water in de stad. Met zijn verfijnde ontwerp en specifieke eigenschappen omarmt deze scooter moeiteloos alle soorten wegen. Wendbaarheid, comfort, veiligheid en zuinigheid staan centraal bij de Symphony ST, wat resulteert in een sublieme rijervaring.

Met de SYM Symphony ST geniet je van een helder en informatief display. Ook heeft de scooter een ruime tankinhoud van 7,5 liter. Ongestoord genieten van lange ritten zonder frequent tanken.

Ontdek nog meer voordelen van de SYM Symphony ST 125 cc
  • We zijn Benelli en CFMOTO dealer.
    We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo motoren voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion