Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2017

Garantie: Ja
25401 Km
Zwart geel , zilver
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuwstaat Vstrom DL650 zonder krassen, schades oid. Rechtstreeks van liefhebber.

Bouwjaar : 2017
Tellerstand: 25401km
Sleutelset compleet

Origineel boekje, kopie factuur en extra sleutel zijn ook aanwezig.

Opties en accessoires:
  • Valbeugels
  • ABS
  • Tractiecontrole
  • Givi Airflow windscherm
  • Handkappen
  • TomTom Rider 500
  • Topkoffer
  • Spiegel verbreders
  • Verlaagde voetsteunen hierdoor past een schoenmaat 46 of hoger net even wat makkelijker onder de shifter)

Origineel boekje, kopie factuur en extra sleutel zijn ook aanwezig.Opties en accessoires


Achtergrond info van klant:
Binnenkort ga ik verhuizen en woon ik op fietsafstand van mijn werk. Daar ik de motor nagenoeg alleen gebruik(te)voor woon-werk verkeer, mag hij naar de volgende eigenaar. Gekocht bij Motor Venray in augustus 2022 met 15.546km Huidige kilometerstand is 25.388km, nog geen 10.000km mee gereden in iets meer dan 2.5 jaar tijd.
In juli 2023 voorzien van nieuwe banden (Pirelli Scorpion Trail II), 5100km mee gereden. Daarnaast tweemaal voorzien van nieuwe motorolie en filter. Vlak voor de aanschaf zijn de remblokken vervangen en is de remvloeistof ververst. Heeft altijd in een droge garage gestaan.

Deze motorfiets staat opstapklaar, neem nu contact op!

Prijs €7190.- inclusief 1 maand gratis verzekerd ( dekking naar keuze)
Inruil geen probleem

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion