Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Suzuki V-Strom 800 – Compacte krachtpatser voor elk avontuur



De nieuwe Suzuki V-Strom 800 biedt alles wat je nodig hebt voor jouw volgende avontuur: krachtige prestaties, optimaal comfort en geavanceerde technologie. Met een ergonomische rechtop-zithouding, een multifunctioneel 5-inch TFT-display, een royale 20-liter tank en het Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.), ben je altijd in controle, ongeacht de omstandigheden.



Aangedreven door een 776 cc paralleltwin levert de V-Strom 800 soepel en controleerbaar vermogen in elk toerenbereik. Het standaard Bi-directional Quick Shift-systeem zorgt voor naadloos schakelen zonder de koppeling te gebruiken. Met een lichtgewicht constructie, perfecte gewichtsverdeling en sterk frame is deze motor wendbaar, stabiel en klaar voor avontuur.

Direct uit voorraad leverbaar met 6 jaar garantie en mobiliteitsservice! Te koop bij Suzuki Dealer Motorstore Uithoorn.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriėle riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion