Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 XTA - 2018

22370 Km
Zwart
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende DL650 XTA Travel Editie.

Dit is het XTA model met spaakwielen.
Dat laatste van "Travel Editie" is natuurlijk zelf verzonnen ;) maar het klinkt wel extra goed en het staat hem ook geweldig die zwarte koffers.

ABS remsysteem.
TCS tractioncontrol systeem.


Voorzien van een 3 delig zwart aluminium kofferset, dit staat hem echt heel mooi.
Middenbok.
Handkappen.

Wij hebben deze motor voorzien van vers Dunlop rubber voor en achter en tevens een onderhoudsbeurt gegeven.
Voorlopig geen onderhoud dus aan deze mooie V-Strom XTA.


Zoek jij een motor waar je probleemloos een verre reis mee kan maken, bijvoorbeeld door Frankrijk, Zwittserland, Oostenrijk?? Dan is dit de motor die je zoekt!
Volop bagage ruimte, heerlijke zithouding, genoeg vermogen en uiterst betrouwbaar. Wat wil je nog meer..... ;)
In de buurt rijden kan natuurlijk ook heel leuk zijn met deze XTA.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion