Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hierbij bieden wij een hele nette Suzuki DL 650 Vstrom aan. Motor wordt geleverd met garantie en afleverbeurt. Voor meer info kunt u ons bellen op 06-43 142 530 of kom de motor bekijken in Nijkerk op Riddererf 6B.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
- De Boer Motorsport 4 en 5 juli feestelijke opening!
- Motorkleding afdeling op 1e verdieping is ook klaar.
Op vrijdag 4 en zaterdag 5 juli is de officiële opening van De Boer Motorsport. Natuurlijk met het gezellige hapje en drankje maar ook met de geheel nieuwe motorkleding afdeling bovenin het pand!
Vrijdag ben je van harte welkom van 14.00 - 20.00 uur.
Op zaterdag van 09.00 - 16.00 uur.
Locatie: Riddererf 6B, 3861PT Nijkerk
www.dbmsport.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, Vloeistofgekoeld, DOHC, 90V-twin |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 645 cc |
Comp. verhouding | 11,2:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 71 pk / kW bij 8,800 tpm |
Max. koppel | 62 Nm bij 6,500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld |
Remmen voor | Dubbele remschijven |
Remmen achter | Remschijf |
Voorband | 110/80R19M/C 59V |
Achterband | 150/70R17M/C 69V |
Wielbasis | 1,560 mm |
Lengte | 2,275 mm |
Breedte | 910 mm |
Hoogte | 1,405 mm |
Zithoogte | 830 mm |
Drooggewicht | 216 kg |
Leverbare kleuren | Champion Yellow, Pearl Glacier White, Glass Sparkle Black |
Beschrijving | Met een fantastisch zitcomfort, een ruime actieradius en de perfecte windbescherming van het in drie standen instelbare windscherm komen de verste bestemmingen binnen bereik. De ruime veerwegen zorgen samen met het lage gewicht en de supersterke, tubeless spaakvelgen - die op de gele versie goud geanodiseerd zijn - dat je zonder problemen door kunt waar het asfalt ontbreekt. De handkappen beschermen je handen daarbij tegen zwiepende takken. Of gewoon tegen de kou, als je andersoortige, onherbergzame streken opzoekt. Dat neemt niet weg dat je de V-Strom 650XT ABS natuurlijk ook prima kunt gebruiken voor de dagelijkse woon-werktrip, een vakantietrip of een sportieve rit over de Hollandse dijken. Met de vriendelijke, 71 pk sterke V-Twin en het superwendbare rijwielgedeelte ligt rijplezier overal voor het oprapen! |
DBM Sport is een jonge dynamische motorzaak die gespecialiseerd is in gebruikte motoren van zeer hoge kwaliteit. Door onze jaren lange ervaring kunnen wij deze kwaliteit garanderen. Wij staan altijd achter de motoren die bij ons in de showroom staan, deze motoren worden dan ook altijd verkocht met een afleverbeurt en garantie. Wij begrijpen dat u als gepassioneerd motorrijder de juiste motorbeleving wilt ervaren.
 | Nijkerk, Gelderland |
 | 0643142530 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken