Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 XTA ADVENTURE - 2025

€ 10.390,- € 12.189,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zilver ( mat)
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
ACTIEPRIJS !! VAN € 12.189,- VOOR € 10.390,- INCL SPECIAL PAKKET !!

SPECIAL PAKKET TWV € 1799:
- GIVI VARIO RUIT
- ALUMINIUM MOTORBESCHERMING
- MIDDENBOK
- TOPKOFFER
- VALBEUGELS

Suzuki V-Strom 650XTA

Met een perfecte ergonomie, 650 cc V-twin en een extra ruige uitrusting is de V-Strom 650XTA – ook wel DL650X genoemd – een allroader die zich door niets en niemand laat weerhouden.

  • Perfecte ergonomie
  • Karakteristieke en levendige 650 cc V-twin
  • Fantastisch zitcomfort en perfecte windbescherming
  • Geavanceerde tractiecontrole en Easy-start
  • 6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Carter beschermplaat, handvaten, andere, In hoogte verstelbare ruit, Middenbok, Om te bouwen naar 35kw, Valbeugel, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion