Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer nette en complete
SUZUKI DL 1000 VA V-STROM, voorzien van:
- ABS
- TRACTION CONTROL
- 3x Koffer (GIVI)
- Topkoffer voorzien van ruggensteun
- GIVI Airflow windscherm (in hoogte vestelbaar)
- Valbeugel
- Mistlampen
- Middenbok
- Handkappen
- Versnellingsindicator
Deze motorfiets heeft zojuist een beurt gehad waarbij alle vloeistoffen zijn vervangen, nieuwe ketting en set nieuwe banden zijn gemonteerd.
Kortom opstappen en rijden maar!
- Wij bieden U 3 maanden garantie, incl. afleveringsbeurt voor € 199,-
Voor voorwaarden lees onze website. - Wij leveren onze motoren met gratis 1 maand verzekering!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 90° V-twin, tweecilinder |
Boring x slag | 100|66 |
Cilinder inhoud | 1.037 |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 101|74|8,000 |
Max. koppel | 103|4,000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Telescopische UPS voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning instelbaar |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 260 mm schijf, ABS |
Voorband | 110/80R19M/C 59V |
Achterband | 150/70R17M/C 69V |
Wielbasis | 1,555 |
Lengte | 2,285 |
Breedte | 865 |
Hoogte | 1,410 |
Zithoogte | 850 |
Drooggewicht | 230 |
Leverbare kleuren | Mat Grijs, Rood, Zilver, Wit, Zwart, Mat Titanium |
Beschrijving | De V-Strom 1000 ABS Touring; vaandeldrager in de populaire V-Strom reeks. Het bijzonder lage gewicht en de compacte afmetingen van deze 1.037 cc krachtige Adventure Sport zorgen voor superieure rijeigenschappen en maximaal comfort en veiligheid onder alle omstandigheden. De V-Strom 1000 ABS Touring is standaard voorzien van een middenbok en een kunstof topkoffer met een inhoud van 25 liter!
|
WELKOM BIJ ROEFS MOTOR TRADING.
Inmiddels al 20 jaar een bekend begrip binnen de motorbranche.
NU OOK HÉT ADRES VOOR ONDERHOUD EN REPARATIE VAN UW MOTORFIETS.
 | Maasbree, Limburg |
 | 077-3511541 |
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken