Nieuwsbrief:

SUZUKI  RM-Z 450 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Geel
suzuki - rm-z-450
    OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
    Maak kennis met de nieuwe versie van de Suzuki RM-Z450. Een Suzuki crossmotor die nieuwe maatstaven zet in de allerhoogste MX-klasse! De Suzuki RM-Z450 onderscheidt zich door een scherpe MXGP-look en nog betere prestaties van krachtbron en rijwielgedeelte.
    Bij de ontwikkeling van de Suzuki RM-Z450 is uitgegaan van Suzuki’s unieke filosofie ‘Run, Turn and Stop’:

    Run – een 450 cc-motor met meer vermogen en meer koppel in het gehele bereik, een verbeterde gasrespons en tractiemanagement, en een verfijnder functionerend S-HAC-systeem (Suzuki Holeshot Assistent Control).

    Turn – een lichtgewicht frame, een swingarm, aangescherpte prestaties van de telescopische Showa-voorvork, een innovatieve Showa Balance Free Rear Cushion-monoschokdemper (BFRC), Bridgestone-banden en een aluminium Renthal Fatbar-stuur voor een perfecte controle.

    Stop – een remsysteem dat profiteert van een grotere voorremschijf.

    De RM-Z450 is de snelste, felste en best sturende crossmotor van Suzuki.
    • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

      -Suzuki Full Range dealer
      -KTM Full Range dealer
      -Husqvarna Full Range dealer
      -GASGAS Full Range dealer
      -Yamaha Off-Road dealer

      Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





    Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
    Ovaa Motors

    E-mail de aanbieder

    Ook van deze verkoper:
    Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
    © 2000 - 2025 Motoroccasion